keskiviikko 15. joulukuuta 2010

Asianajajat oikeudessa, toinen näytös

Jatkoa tälle kirjoitukselle:

A: Oliko kyseessä sama nenä, joka teiltä murtui lapsena?
T: Minulla on vain yksi!

A: Mikä on syntymäpäivänne?
T: Helmikuun 17.
A: Ja mikä vuosi?
T: Joka vuosi!

A: Soititteko torvea tai vastaavaa?
T: Onnettomuuden jälkeenkö?
A: Ei, vaan ennen onnettomuutta.
T: Soitin ainakin kymmenen vuotta. Olen jopa opiskellut sitä koulussa!

A: Miten kaukana toisistaan ajoneuvot olivat, kun ne törmäsivät
toisiinsa?

A: Mitä sitten tapahtui?
T: Hän sanoi minulle, että hänen täytyisi nyt tappaa minut, koska pystyn
tunnistamaan hänet.
A: Tappoiko hän teidät?
T: Ei.

A: Olen varma, että olette älykäs ja rehellinen*
T: Kiitos. Sanoisin samaa teistä, mutta todistajanvala sitoo minua.

A: Olitte paikalla siihen asti kunnes lähditte, pitääkö paikkansa?
T: Kyllä.
A: Ja olitte poissa siihen asti kunnes palasitte?

A: Näytän teille todisteen numero 3 ja pyydän teitä tunnistamaan kuvassa
olevan henkilön.
T: Se olen minä?
A: Olitteko paikalla, kun kuva otettiin?

A: Montako kertaa olette tehnyt itsemurhan?
T: Neljä kertaa.

A: Oletteko asunut tässä kaupungissa koko ikänne?
T: En vielä.

A: Oletteko viettänyt yötä tämän miehen kanssa New Yorkissa?
T: Kieltäydyn vastaamasta kysymykseen!
A: Oletteko viettänyt yötä hänen kanssaan Miamissa?
T: En ole.

A: Mikä on suhteenne syytettyyn?
T: Hän on tyttäreni.
A: Oliko hän tyttärenne helmikuun 13. päivä, vuonna 1997?

A: Näittekö syytetyn sieltä, missä seisoitte?
T: Näin hänen päänsä.
A: Ja missä hänen päänsä sijaitsi?
T: Juuri hänen hartioittensa yläpuolella!

Ei kommentteja: