perjantai 8. heinäkuuta 2011

Äänestäkää jaloillanne

Eräs kertomus Suomi24:lla
Olen epähuomiossa/kiireessä/iltahämärissä/ensikertaa elämässäni pysäköinyt Nurmijärven Teboilin pihaan, tankannut ja mennyt kahvioon sovittuun tapaamiseen. Lähtiessäni näin tuulilasissani maksulapun ja kahvion ikkunassa virnistelevän parkkivalvojan kameroineen. Olin tankkaukseni ja kahvioon, ystävieni mukana, tuonut satoja euroja. Virheeni oli etten ollut ymmärtänyt laittaa parkkikiekkoa näkyviin, kuten aina teen jos on aihetta.
Siitä lähtien minua on pommitettu korotetuilla maksuvaatimuksilla, vaikka en tiedä tehneeni mitään sopimusta parkkifirmojen kanssa ja yksityinen pysäköintivalvonta on perustuslain vastaista viranomaistoimintaa.

Nurmijärven Teboilissa asiasta vastaavaksi ilmoittautunut henkilö sanoi ettei häntä kiinnosta pysäköintiasiat, jotka hoitaa yksityinen pysäköinninvalvonta.
Tuntemattoman vastaus:
Minua suunnattomasti ihmetyttää nämä tontin omistajat jotka sanovat että ei heitä kiinnosta mitä valvontayritys tekee. Minua ainakin tontin omistajana kiinnostaisi mitä omistamallani alueella tapahtuu, mutta ilmeisesti valvontayritykset ovat sen verran hyvin onnistuneet aivopesussaan että he saavat vapaasti mellastaa ilman että ketään kiinnostaa mitä he oikeasti tekevät.

Ei kommentteja: